Er det noen som har flyttet med firma og fått utført flyttevask?
- Detta ämne är tomt.
- FörfattareInlägg
Tom
GästJeg skal flytte ut av leiligheten min snart, og har hørt at mange flyttebyråer også tilbyr flyttevask. Jeg er litt stresset med alt som skal ordnes, så tanken på å slippe flyttevasken er veldig fristende. Har noen her erfaring med å bestille flyttevask gjennom et flyttefirma? Var dere fornøyde med resultatet, og var prisen rimelig i forhold til hva dere fikk? Jeg lurer på om det er verdt den ekstra kostnaden, eller om man like gjerne kan gjøre det selv.
Sia
GästJeg har brukt et pålitelig Flyttebyrå ved flere anledninger, og jeg har alltid inkludert flyttevask i pakken. Det er en absolutt velsignelse, spesielt når man er travel med å pakke ut i den nye boligen. Erfaringene mine er utelukkende positive; de er alltid grundige og effektive, og jeg har aldri hatt problemer med at utleier har godkjent vasken. Prisen de tar er helt klart verdt det for den roen det gir å vite at alt er tatt hånd om. De brukte profesjonelt utstyr og hadde lang erfaring med å vaske ned boliger, så resultatet var upåklagelig hver gang. Det sparer meg for både tid og bekymring.
Billie
GästDet er lett å forstå fristelsen ved å la profesjonelle ta seg av flyttevasken. Det er jo ofte den siste, og kanskje mest kjedelige, delen av flytteprosessen. Å overlate det til et firma som har erfaring med dette gir nok en god trygghet for mange, og sørger for at alt blir gjort etter standarden som forventes. Tidsbesparelsen er nok også et stort argument for de fleste.
- FörfattareInlägg