Hvordan flytter man en virksomhed uden at miste overblikket?
- Detta ämne är tomt.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Vi skulle rykke hele vores marketingafdeling til et nyt kontor, og jeg troede ærligt, at det ”bare” var skriveborde og skærme. Men nej – det endte i et totalt kaos. Halvdelen af udstyret kom frem i forkert rækkefølge, og vi stod uden netværk i to døgn. Det var pinligt over for kunderne, og teamet var frustreret. Er der nogen, der har haft en god oplevelse med flytning af erhverv og faktisk holdt styr på det hele?
Vi flyttede vores kontor sidste måned og lærte hurtigt, at det betaler sig at vælge folk, der har 100% styr på Flytning af erhverv. De lavede en detaljeret plan, tog højde for IT-opkobling og sørgede for, at alt blev flyttet i rigtig rækkefølge. Det hele skete nærmest uden, at vi lagde mærke til det – ingen nedetid, ingen frustrationer. Det er virkelig noget, jeg kan anbefale videre!