Dags att byta poolliner?
- Detta ämne är tomt.
- FörfattareInlägg
jim
GästJag har börjat tänka på att byta ut min poolliner eftersom den ser riktigt sliten ut nu. Vattnet håller sig inte som förut och jag har till och med upptäckt några små sprickor. Jag vet att det finns olika alternativ för linern, men jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Är platssvetsad liner verkligen bättre än den traditionella? Finns det något man bör tänka på innan man byter? Har någon här erfarenhet av att byta själv eller behöver man alltid proffshjälp?
bill
GästJag bytte nyligen linern i min pool och det var verkligen en fräsch upplevelse. Det var ett stort jobb, men för mig var det värt det eftersom jag ville ha något hållbart. Jag valde en platssvetsad liner för att den är mycket mer slitstark och risken för läckage är betydligt mindre. Det var också väldigt viktigt för mig att få en skräddarsydd passform, så jag beställde linern från en pålitlig leverantör. Om du funderar på byte kan jag starkt rekommendera att kolla på Pool liner stockholm.
kati
GästFör mig var det viktigt att byta ut linern innan små skador blev större. Jag valde att göra det själv för att spara pengar, men det var verkligen en utmaning. Jag rekommenderar att vara noga med att mäta ordentligt innan man beställer linern, för det är svårt att få det rätt om det inte passar perfekt. Platssvetsad liner är helt klart det bästa valet för hållbarhet, men det krävs lite tid och tålamod för att få det rätt. Det var värt det i slutändan, basängen ser ut som ny!
- FörfattareInlägg